System CRM, czyli patent na zadowolonego klienta

Nawet jeżeli planowanie produkcji wychodzi perfekcyjnie, sama jej realizacja jest wydajna i w pełni zgodna z założonymi celami, a wyprodukowane towary stanowią powód do dumy i obiekt pożądania wielu klientów – to pozostaje jeszcze jeden element do spełnienia. Obsługa klienta! Powinna być sprawna, rzeczowa, zorientowana na zadowolenie klienta. Dlaczego? Zadowolony klient wróci po więcej Twoich produktów, no i przyprowadzi też gotowych do zakupu znajomych.

Poruszamy tę kwestię, ponieważ na podstawie kilkunastu lat obserwacji przemysłu produkcyjnego wiemy, że nawet najlepszy produkt nie zawojuje rynku bez odpowiedniego otoczenia marketingowego i biznesowego. To dlatego jako Syneo.pl wyposażyliśmy naszego OptiMESa również w moduł CRM, czyli Kalkulacje, oferty i zamówienia.

Planowanie produkcji, optymalizacja produkcji – może lepiej skupić się na tym?

Wydajna produkcja wymaga tego, by wszystkie jej elementy działały na najwyższym poziomie. Dlatego kompleksowy system dla przedsiębiorstw produkcyjnych powinien zabezpieczyć wszystkie aspekty pracy firmy. Tak funkcjonuje OptiMES, stworzony po to, by sprawne planowanie produkcji pozwoliło zorganizować ją we właściwy sposób – oszczędny, racjonalny, bezbłędny. Taka optymalizacja produkcji owocuje wartościowymi produktami. Dopełnieniem sukcesu jest tylko pozyskanie i długofalowe utrzymanie klientów i partnerów biznesowych.

OptiMES pomaga to osiągnąć za pomocą systemu CRM. Oto jego najważniejsze funkcjonalności:

  1. Klienci i kontrakty – dane o klientach, kontraktach, treściach ustaleń, terminach realizacji zleceń i wysokościach należności – to i jeszcze więcej informacji uporządkowanych w przejrzystej bazie danych.
  2. Oferty, wyceny, kalkulacje – przygotowanie tych dokumentów to dosłownie kilka kliknięć myszką, i to z uwzględnieniem wszystkich danych i zmiennych produkcyjnych. Klient otrzymuje oferty, które odzwierciedlają możliwości produkcyjne.
  3. Zamówienia i zlecenia – wprowadza się je do produkcji błyskawicznie, bo za pomocą automatycznego rozwiązania, a dane o postępie prac można podawać klientowi na podstawie informacji dostępnych w systemie, zawsze rzetelnie i uczciwie.
  4. Rozliczenie ofert i zamówień – dzięki systemowi CRM jest proste i bezbłędne.
  5. Integracje ze sklepami internetowymi i systemami do księgowości – bo współczesne firmy wymagają intensywnych działań na różnych polach biznesowych.
  6. Automatyczny obieg dokumentów – generuje oszczędność czasu i pieniędzy, ponieważ pozwala uniknąć stosów dokumentów, do których prawie nikt nie zagląda.

Nie zwlekaj z decyzją o uruchomieniu systemu CRM. Przynosi korzyści, które szybko zaowocują uwagą ze strony klientów i skutecznością pracowników. Zarządzanie relacjami z klientem wspiera sprzedaż, mobilizuje pracowników, napędza produkcję. Dlatego zapraszamy do podjęcia rozmów o wdrożeniu OptiMESa w Twojej firmie. Mamy wiedzę, doświadczenie i dopracowane narzędzia, które perfekcyjnie zorganizują pracę. Nasi doradcy czekają pod numerem telefonu 517 827 436 i pod mailem biuro@syneo.pl.

System CRM, czyli patent na zadowolonego klienta
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here