LoMag – program magazynowy do sklepu internetowego

Sklep internetowy wymaga odpowiedniej obsługi. Mogłoby się wydawać, że do tego celu wystarczy sam program do obsługi sklepu internetowego. Jednak nie zawsze dobrze poradzi sobie on z kontrolą stanów magazynowych w przypadku intensywnej sprzedaży. W takiej sytuacji zdecydowanie może pomóc program magazynowy LoMag. Dlaczego dobrze jest wdrożyć takie rozwiązanie w sklepie internetowym? Oto odpowiedzi na powyższe pytania.

Współpraca systemów

Wiele osób na wstępie może zastanowić się, że bezsensowne jest prowadzenie dwóch systemów. W końcu oba programy wymagają obsługi pracowników, a to wiąże się z dodatkowym czasem pracy i nowymi obowiązkami. Ponadto koszty wiążą się także z kupnem licencji na program oraz innymi opłatami związanymi ze wdrożeniem systemu. Z tego względu należy wybrać taki system magazynowy, który będzie współpracował w pełni z używanym już programem do zarządzania sklepem internetowym. W tym celu można wykorzystać program LoMag, który jest kompatybilny z najczęściej używanymi programami do obsługi sklepu internetowego, jak PrestaShop, Click Shop, Sky-Shop. Takie rozwiązanie sprawi, że stany magazynowe będą aktualizowane na bieżąco. Zapobiegnie to pojawianiu się na stronie sklepu asortymentu, który został już wyprzedany, ewentualnie poinformuje od dłuższym czasie oczekiwania na produkt.

Zespojenie różnych działów

System magazynowy pozwala nie tylko zarządzać magazynem, ale także połączyć ze sobą funkcjonowanie wszystkich działów w firmie. Zazwyczaj działy te istnieją niezależnie od siebie i zajmują się zupełnie czym innym. Jednak nie ma co ukrywać — wszystkie oddziałują na siebie i są ze sobą powiązane. W związku z tym warto wybrać taki system, który pozwoli na połączenie ze sobą takich działów działalności jak księgowość, finanse, magazyn, logistyka oraz planowanie zaopatrzenia. W ten sposób można uzyskać stan, który pozwala na automatyczne przekazywanie informacji pomiędzy poszczególnymi działami. Bez wątpienia takie działanie pozwala na usprawnienie pracy całej firmy.

Wieloletnie doświadczenie

Wybór programu magazynowego jako wsparcie funkcjonowania sklepu internetowego ma także inne zalety. Niektóre programy, jak np. LoMag używane są już od lat jako programy magazynowe, a w ostatnich latach także jako rozwiązania do sklepów internetowych. Lata użytkowania i wykorzystywania przez inne firmy sprawiły, że ten program magazynowy jest maksymalnie intuicyjny i dopasowany do działalności każdego magazynu. Można powiedzieć, że rozwijał się on wraz ze swoimi użytkownikami. Jeśli jednak nie jest się pewnym, czy ten program się sprawdzi, można go przetestować. LoMag dostępny jest w wersji demonstracyjnej dla każdego, kto chciałby go przetestować oraz sprawdzić jego działanie. Wersja demonstracyjna pozwala używać programu do 30 uruchomień. Jest to optymalna ilość, która pozwoli sprawdzić funkcjonalności systemu, interfejs oraz inne interesujące użytkownika kwestie. Następnie pozostaje tylko podjęcie decyzji, czy zakupić pełną wersję programu i ułatwić zarządzanie sklepem internetowym.

Poprzedni artykułNowoczesne oprogramowania dla firm
Następny artykułJak weryfikować działania agencji SEO?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj